fredag den 31. august 2012

Nova

(Short english translation below)

Hey alle. Lige en opdatering fra min dag. I dag nød min hund Nova og jeg det skønne vejr! Hele den kommende weekend står på, at jeg skal feste og hygge med mine nye klassekammerater og mine "gamle" veninder. Vi skal f.eks. til gratiskoncert i Flakhaven I Odense. Kendte navne som Outlandish, Christopher og Joey Moe kommer blandt andet og spiller. Det er radiokanalen Klubben, som afholder det. Tjek evt. radioens Facebook-side for mere information. Ses vi i Flakhaven? :o)

English translation: Hey everyone. Just an update from today. My dog Nova and I enjoyed the good weather here in Denmark. In the weekend I'll go to a free koncert in Odense with my new class mates and "old" friends.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar