torsdag den 9. august 2012

My new spontaneous piercing

- Ahhh, det er måske ikke en piercing, men to nye huller i ørerne! 

Hej kære læsere. I dag tog jeg en hurtig og meget spontan beslutning. Et kvarter inden jeg skulle på arbejde, smuttede jeg ned i byen med min veninde Louise (Weis). Vi tog ind i en smykkeforretning, hvor man kan få lavet huller i ørerne. Jeg har længe gået og drømt om et hul i det øverste af mit øre, men har aldrig taget mig sammen til at få det lavet. Min veninde havde overvejet at få et hul i det ene øre, da man jo kan dele de to øreringe, som bliver skudt i. Smart! Men hun ville ikke, så jeg sagde da bare, at jeg ville have to huller i ørerne (skal lige siges at jeg fik to i det samme øre!). Jeg har i forvejen to huller i det ene øre og et i det andet.

Men så sad jeg der på stolen i baglokalet af smykkebutikken og en tanke poppede op i mit hovede: "Mon jeg burde have spurgt min mor om lov først? Hmmmm". Næh nej, det måtte blive en overraskelse når jeg kom hjem (og det blev det i den grad også! "Hvad bliver så det næste Nana? En tungepiercing eller en tatovering?" - Hun tog det dog meget pænt alligevel!). Nå, jeg fik de to huller og trods smerten, hver gang jeg lige skal have håret bag ørerne, er jeg ganske tilfreds! Jeg overvejer at skifte den fine lille sten øverste oppe ud med en ring, om 6-8 uger, når jeg må tage den ud. Hvad synes I?

xx Bjödstrup




Ingen kommentarer:

Send en kommentar