torsdag den 9. august 2012

New shoes ordered

(Short english translation below)

Juhhuu, så har jeg endelig taget mig sammen til at bestille et par nye sneakers! Det er et par super sprøde Vans Old Skool, som jeg bestilte på nettet her for et par minutter siden. Jeg håber på at få dem i løbet af næste uge (helst inden onsdag, da jeg starter på gym der - mere om det senere!). Jeg har længe gået og savlet over forskellige sneaks, som for eksempel New Balance, Adidas, Vans og andre fede mærker. Men da jeg nok mest er en 'drengepige' hvad angår stil, så vil jeg have fingrene i et par skatersko for en gangs skyld :o)

Disse lækre grå og sorte Vans Old Skool er jo som sagt på vej hjem til mig, og jeg glæder mig til at tage dem i brug!

xx Bjödstrup

English translation: Finally I ordered some new sneaks. It's a cool pair of Vans Old Skool as I ordered some minuts ago. I hope to recieve them before wednesday, because I start in school there (more about that later). I have most of all a tomboy style and I thought these skater shoes could be cool. I look forward to use these nice grey and black Vans Old Skool!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar