fredag den 17. august 2012

Memories

(English translation below)

Fandt lige dette super søde billede, som min dejlige veninde Louise (Weis, som tidl. også havde bloggen) tog for nogle måneder siden. Billeder, som man har taget sammen med sine veninder, bringer vildt mange minder frem. Ja, det behøver ikke engang at være billeder af hinanden, det kan bare være billeder af forskellige ting, som ens veninder og en selv fandt sjovt eller interessant. 

Som foreksempel dette billede af vores hænder. Vi fandt begge to, de vildt skøre og anderledes ringe (min er den med vingerne) på Ørbæk Markedet her i starten af sommerferien. Louise og jeg havde gået hele dagen på kræmmermarkedet, som lå derude hvor kragerne vender. Vi travede frem og tilbage, forbi rækkerne, hvor mange boder solgte hjemmestrikket tøj, ure som ikke kunne gå, røget kød og alt muligt andet mærkeligt. Men lige netop den bod, stoppede hende og jeg op ved og endte så med at købe ringene, som er på billedet. 

Minder kan både være godt og skidt, men heldigvis var dette minde rigtig godt. Det får mig til at huske på, at jeg har sådan nogle dejlige veninder som hende. God weekend til alle jer derude!

xxx Bjödstrup

English translation: I found this nice picture, as my friend Louise took in the holiday. Pictures like this brings back memories. An example could be this picture. We were on Ørbæk markedet (a market near Nyborg) and Louise and I stopped up when we saw these crazy and different rings. Memories can be good or bad, but this was very good. It reminds me  that I have such of good friends like her. Have a nice weekend!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar