onsdag den 8. august 2012

I'm famous!!

(Short english translation below)

Hey alle, er stadig oppe at køre over gårsdagens optur. Jeg vandt nemlig en sommerfoto-konkurrence i den lokale avis! Blev virkelig overrasket da jeg bladrede igennem bladet og fandt mit billede, (ja mit helt eget billede, taget med mit helt eget kamera) i avisen!

Virker billedet ikke en smule bekendt? Jo, det var jo det jeg tog af min veninde Pernille, da vi var på ølejr for nogle uger siden :o)

Noget helt andet er, at Weis har "overdraget" bloggen til mig, da hun har oprettet sin helt egen blog. Så fra nu af hedder bloggen "Bjödstrup" (www.bjodstrup.blogspot.com) og vil fortsat være en blog, hvor jeg skriver om min hverdag, nyeste køb, mode, ferier og hvad jeg ellers lige støder på! :o)

xx Bjödstrup


English translation: Hey, I'm still excited by yesterday, when I won a photo competition in the local news paper in Nyborg! Can you recognize the picture? Yes, It's from my vacation with my two friends Caroline and Pernille.

Btw, Weis has assigned the blog to me, 'cause she has her own blog now. From now on the blog is called "Bjödstrup" (www.bjodstrup.blogspot.com) and I continue to write about my life, newest buy, fashion, holidays and about my experiences! :o)

Ja, du ser rigtigt. Jeg hedder også Mortensen :o))





Ingen kommentarer:

Send en kommentar