onsdag den 15. august 2012

First day at school

(Short english translation below)

Så startede jeg endelig i gymnasiet! Det var en rigtig dejlig solrig og varm første skoledag. Fik mødt min nye klassekammerater, de virker som nogle super søde mennesker. 

Min dag startede med, at jeg fulgtes med min gode veninde til gymnasiet. Udenfor skolen ventede vi, til lærerne åbnede dørene inde til salen, hvor vi så blev fordelt i klasserne. Jeg er kommet i 1. k, som er en sproglig klasse. Vi blev vist rundt på skolen, spiste frokost i kantinen, fik snakket sammen og fik en masse praktiske oplysninger smidt i hovedet (kan ikke huske halvdelen). Alt i alt en god første skoledag!

xx Bjödstrup

English translation: Finally i started in highschool! It was a good first school day. I met my new classmates, got a guided tour around the building, ate in the cafeteria and got a lot of information about the school (I can't remember half of that). It was a nice first school day!

Todays outfit. Shorts fra Zara, shirt fra Bershka, sko fra Converse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar