lørdag den 25. august 2012

Gangsters

(English translation below)

Hej søde læsere. I går var jeg til introfest på gymnasiet, hvor hver klasse skulle klæde sig ud. Temaet var en film, så min klasse valgte filmen Al Capone, dvs. gangstertema! Pigerne havde sort kjole på, rød læbestift, strømpebånd, fjerboaer, pynt i håret og gik rundt med hjemmelavede cigaretholdere (lavet af sugerør, billige cigaretter og en helvedes masse tape!). Fyrene havde smoking på, butterfly, slikhår, klassiske Rayban Wayfarer, seler og cool plastikpistoler i hænderne. 

Vi havde en super fed aften, hvor vi fik spist god mad, drukket, snakket, grinet og danset. Har en helt fantastisk klasse og kan kun sige, at jeg glæder mig til de næste 3 år med dem! 

Ha' en lækker weekend. xx Bjödstrup

English translation: Yesterday my class and I were to intro party at my high school. The theme was a movie, so my class chose the movie Al Capone. The girls wore black dresses, red lipstick, accesories and walked around with homemade cigarette holders (made by straws, cheap cigarettes and lots of tape!) The boys wore tuxedo, butterfly, greased hair, Rayban Wayfarer and cool plastic guns. 

We had a really good evening and night. We ate, drank, chatted, laughed and danced. I've a fantastic class and I'm looking forward to the next 3 years with them!

Have a nice weekend, xxx Bjödstrup

Min søde klassekammerat Simone og jeg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar