søndag den 2. september 2012

Concert in Odense

(Short english translation below)

Igår var mine veninder og jeg i Flakhaven til den gratiskoncert, som jeg fortalte om tidligere. Det var en rigtig fed aften. Jeg mødte en del venner, bekendte og nye mennesker. Der nogen som jeg ikke havde snakket med i måneder og en enkelt, som jeg ikke havde set i 2 år! Vi fik rigtig genopfrisket gamle minder, snakket, grinet og sunget med på de fede sange, som blev spillet. Jeg fik lige taget et hurtigt billede af NIKLAS, der laver kæmpe danske hit, som bl.a. Top swag, Veninder, Guldgraver og mange flere fede numre.

xx Bjödstrup

English translation: Yesterday my friends and I were in Flakhaven in Odense to the free concert I told you about the other day. It was a very nice evening and night. I took a picture of the danish artist NIKLAS.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar