mandag den 27. august 2012

Too much gossip

(Short english translation below)

Kender I det, når der går rygter i en klasse eller på for eksempel ens arbejdsplads? Det gør jeg! For eksempel oplevede jeg det i dag (historien lader jeg forblive privat - men lad os bare sige, at det handlede om mig og nogle andre!).. Der findes nogle folk, som bare elsker at sætte næsen i andres ting og dermed sprede rygter - eller bare sige de her lidt for sjove (eller pinlige) ting videre, som man helst ville lade være hemmelige.

Jeg kan som bekendt selv godt lide gossip, men jeg blander mig aldrig i folks private sager, medmindre de spørger mig, om jeg vil hjælpe dem eller noget lignende. Elsker at gå i min klasse, hvor alle folk kan sammen - men det kan godt blive too much, når der rigtig bliver sat gang i rygterne og de ryger videre til vores parallelklasser.. Nårhh, det var bare min mening - hvad synes I om sladder og rygter? :o)

xxx Bjödstrup

English translation: Do you know, when there is too much gossip ind your classroom or at your work? I do! Some people just love to interfere in other people's stuff. I really love my class mates, but sometimes it's too much when there is gossip and rumors. This was my oppinion - what do you think about gossip? :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar