mandag den 24. september 2012

I want ...

(English translation below) 

Selvom jeg lige har brugt (lidt for mange) penge på tøj i Aalborg, sidder jeg lige nu og savler over alle de lækre efterårsting, som lige er kommet i butikkerne! Jeg elsker tøjmærket Pull&Bear, som laver noget (ok billigt) moderigtig tøj. Tjek deres hjemmeside her. Deres sweatshirts er super fine og kan styles med mange forskellige slags jeans. Jeg har kigget meget på de 'plettede' acid washed jeans, som er virkelige rå og fede! Hvad siger I til det lidt rå look, som jeg har sat sammen på polyvore.com?

xxx Bjödstrup

English translation: As you know, I spent a lot of money on clothes in Aalborg. But right now I'm in love with the autumn fashion. I LOVE the brand Pull&Bear, which is a (ok cheap) trendy brand. I like the acid washed jeans from H&M with the sweater from Pull&Bear. What do you think about it?

Halskæde, sweatshirt  og tasken er fra Pull&Bear. Jeans og sneakers er fra H&M. Alle ting kan købes i øjeblikket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar