tirsdag den 18. september 2012

Fashion from Aalborg

(Short english translation below)

Hej alle. I weekenden var jeg jo i Aalborg, for at besøge min dejlige søster. Vi nød rigtig vores "søster-kvalitetstid" sammen. Vi var fx ude at shoppe i lørdags, hvor jeg fik købt rigtig mange fede ting! Jeg brugte blandt andet. mine penge på en vildt fed halskæde fra Gina Tricot og en lækker sweater fra H&M. Jeg er især pjattet med halskæden, da man både kan bruge den til fest eller bare til hverdag.

xxx Bjödstrup

English translation: Hey. Last weekend I was in Aalborg to visit my sister. Vi enjoyed the sister-time a lot! I bought many things in Aalborg. An example could be my new necklace from Gina Ticot or my lovely new sweater from H&M.

Halskæde fra Gina Tricot
Jeg er helt vild med de hvide bånd, som er en fed detalje på sweateren


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar