lørdag den 8. september 2012

Hun tog min guitar...

(Short english translation below)

Igår var jeg til fødselsdag ved min søde veninde, Pernelle. Vi var 9 tøser, der spiste god mad, snakkede, sang og bare hyggede os rigtig meget! Da det var ved at blive lidt sent, gik vi alle ned på Nyborgs natklub. Der spillede den seje duo Muri & Mario. Der var fuldstændig proppet, da de spillede, da de jo er yderst populære efter deres store hit, "Hun tog min guitar". Det var en rigtig fed aften med alle mine dejlige venner og veninder. I dag står den på afslapning og desværre også hovedrengøring på værelset. Jeg håber, at I også havde en lækker fredag igår! :o)

xx Bjödstrup

English translation: Yesterday I was to my friend's birthday party. After the dinner we went to Nyborg's club and saw Muri & Mario who sang at the club. It was a really nice evening with all my lovely friends! I hope that you all had a great Friday! :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar