torsdag den 13. september 2012

Surprise

(Short english translation below)

Godaften alle jer derude!
I dag var jo ovre ved min søde far, som jeg ikke har set i flere uger. Jeg har ikke haft så meget tid til familien, efter jeg begyndte på gymnasiet. Alle lektierne (jeg lyver ikke - vi får vildt mange lektier for, i forhold til folkeskolen!), de nye bekendtskaber, fester og mit arbejde har desværre gjort, at jeg som sagt ikke har haft tid til at være så meget sammen med min familie. 

Da jeg kom over til min far i dag, overraskede han mig med min livret - nemlig hjemmelavede tarteletter! Det er virkelig noget der redder ens dag, efter man har haft en sindssyg lang dag i skolen med NV (Naturvidenskabeligt Grundforløb - da jeg jo har valgt en sproglig linje, interesserer fysik, kemi og biologi mig ikke en høstblomst!). Nu står den på aftenhygge med te hjemme hos min højtelskede far!

xxx Bjödstrup

English translation: Good evening everyone I'm home at my dad right now, who I haven't seen in a few weeks! I have so much to do with my school, new friends, parties and work that I don't have time to my family. Today my dad surprised me with my favorite food - patty shells! That made my day! Now I'll spend some time with some tea and my beloving dad! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar