søndag den 16. september 2012

Styling-kit from Pantene

(Short english translation below)

Weeee, så kom mine gratis shampoo- og stylingprøver fra mærket Pantene endelig! For nogle uger siden læste jeg en artikel på Elles hjemmeside, hvor der stod, at man kunne bestille et gratis styling-kit, der passer til ens hårtype (i mit tilfælde 'fint hår'). Kittet er fra Pantenes nye mærke, som endnu ikke er i butikkerne endnu. Jeg bestilte dem med det samme, da der kun var 6000 kits på højkant. Da jeg kun fik shampoo, hårkur og stylingspray i går, venter jeg stadig på den næste pakke, som indeholder mousse og hårspray. Jeg glæder mig allerede til i morgen tidlig, hvor jeg skal prøve det lækre kvalitetsmærke i mit hår! I denne weekend har jeg besøgt min søde søster i Aalborg, hvor vi også fik shoppet en del - mere om det senere!

xx Bjödstrup

English translation: Finally came the free styling-kit from Pantene as I ordered for some weeks ago. It's from Pantene's new brand which isn't in the stores yet. I'm looking forward to tomorrow, where I will try the new shampoo and conditioner! In this weekend i visited my sister in Aalborg, where we shopped a lot. More about that later.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar