mandag den 11. juni 2012

Picmonkey - which monkey?!

I disse dage, hvor jeg slapper af i læseferien (og studerer selvfølgelig, hæhæ) oplever man mange ting. For eksempel opdagede jeg et møgfedt fotoredigeringsprogram den anden dag. Og du siger sikkert "Instagram?? Old news!". Nej, det er et endnu federe redigeringsprogram! Her kan man bl.a. lave en "flot hud", lægge makeup, spraytanne osv. Det er vildt nemt at bruge og man får virkelig et professionelt resultat (eller jeg gjorde ikke, min redigering er lidt "over the top"-agtig). Men det bedste er ... da da da duuum: Det er gratis!! :o)

Hop ind på www.picmonkey.com og prøv det.

Du kan forøvrigt også lige se mine før-og-efterbilleder, så du evt. kan få lidt inspiration.
God fornøjelse!

- Bjödstrup
Før billedredigeringen ...

..Efter billedredigeringen :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar