torsdag den 28. juni 2012

Graduation

(Short english translation below)

Hej derude. I går blev vi endelig (officielt) færdig med folkeskolen! Weeeee. Vi havde nemlig dimission, hvor vi spiste, der blev holdt taler og vi fik selvfølgelig overrakt vores afgangsbevis.

Det var en skøn dag, og netop da Louise og jeg skulle cykle ud til et forsamligshus, som hele 9. årgang havde lejet, skinnede solen og luften var varm. Jeg vil vædde med at hele Danmark har gået og ventet på sommeren den sidste måneds tid - nu kom den endelig!

Nå, men som sagt tog vi ud i forsamlingshuset, hvor hele årgangen spiste kinesisk buffet (som tilfældigvis er en af mine livretter - den buffet fuldendte lige min dag!) og var samlet sammen for sidste gang. :')

Derefter gik turen til vores kære skole, hvor skoleinspektøren og lærerne holdt taler for os. Det var på en måde en rørende begivenhed. Der er noget symbolsk i sådan en dimission, da vi jo går fra et stadie til et andet og man kan jo aldrig vide hvad fremtiden bringer (ret poetisk alligevel...).

Må sige jeg blev positivt overrasket over mine standpunkskarakterer, så det er jo rigtig godt! Nu vil vi holde sommerferie, så bloggen går nok lidt i standby her de næste par uger, da vi jo skal ud og nyde det (forhåbentlige) gode sommervejr! :o))

- Bjödstrup

English translation: Yesterday we ended our time in the public school! We had graduation where we ate and was handed our diploma. It was a lovely summer day and Louise and I enjoyed the whole day.

We started to eat in a house our classes had rented. It was a good chinese buffet - i love this food! After the dinner we were going to our school. We got our diplomas and heard some speeches. Now we are going to enjoy our holiday, and our blog is a little bit on standby in this time. Good summer! :o)


Henriette, Louise og Nana - vi havde en rigtig dejlig dimission

Ingen kommentarer:

Send en kommentar