fredag den 13. juli 2012

New nail polish

(Short english translation below)

Nyder I sommerferien? :o)))
Jeg var her forleden ude at købe en ny neglelak. Jeg ville prøve en vild farve, i stedet for at købe flere lyse og nude farver (jeg har RIGTIG mange lakker i de farver). Jeg ville ikke bruge en masse penge på min nye pangfarvede lak, så jeg tog derfor i Tiger, for at købe en. Lakkerne i Tiger koster kun 10 kroner, så det var da lige til at overkomme!

Jeg har valgt en neglelak i en lækker orange farve, som passer rigtig godt her til sensommeren, når huden har fået en lækker glød igennem sommermånederne. Jeg passer rigtig godt på mine negle og vil gerne have lange og velplejede negle. Jeg bruger Nail Strengthener fra ACO, som kan købes på apoteket. Den fungerer som en slags olie, som jeg f.eks. putter på mine lakfrie negle om aftenen. Man får nogle rigtig stærke negle af det :o)

- Bjödstrup

Short english translation: Do you enjoy the summer? Yesterday I bought a new orange nail polish. I bought it in the cheap store Tiger. The polish only cost 10 DKK kr, so it was very cheap! I think the orange color is good to the late summer, because the skin has become a summer tan. I take care of my nails so I use the oil Nail Strengthener from ACO from the pharmacy :o))






2 kommentarer:

  1. Rigtig flot neglelak og flotte lange negle du har. De minder meget om mine egne negle :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Tjekker lige din blog ud :')

      Slet