fredag den 4. maj 2012

I love the spring time

English translation below.
Hey alle. Jeg har, ligesom alle jer andre, også nydt det vildt lækre vejr, der har været her de sidste par dage. I går var jeg ude i haven og nød de dejlige blomsterdufte og solen der varmede min blege hud. Jeg kunne ikke undgå, at lade vær med at tage billeder af de flotteste blomster, som er her netop nu.

Håber at i har nydt den tidlige sommertid, ligeså meget som jeg har! :o)))
- Bjödstrup

English translation: Hey everyone. I hope you enjoy the good weather. Yesterday I was in the garden and enjoyed the delicious flower smell and the sun and I took some pictures of the beautiful flowers who is here right now.


weisbjodstrup_flowers_spring_nature

tulipan_spring_nature


weisbjodstrup_flowers1_spring_nature




Ingen kommentarer:

Send en kommentar