fredag den 4. maj 2012

Denim jakke

Forleden dag stak jeg lige hovedet indenfor i min mors garderobe. Det var helt sikkert besøget værd for jeg fik mig da lige hapset en af hendes gamle jakker hun ikke selv ville bruge længere. En denim jakke hun havde købt da hun var ung. Den er lidt oversize, men jeg synes den er helt perfekt og den passer smadder godt ind i min garderobe! Så allesammen tag et smut forbi jeres mors garderobe hun har helt sikkert noget gammelt oversize strik, denim osv, der er blevet moderne igen!


English translation: Yesterday i had a little trip to my mothers wardrobe. I discovered an old denim jacket, and now it's mine! So everyone take a look inside your moms wardrobe you may found some of her old stuff you can use! 


- Weis.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar