tirsdag den 10. april 2012

DIY // Opslagstavle

For et års tid siden besluttede min søster og jeg os for at lave vores egne opslagstavler. Dengang tog jeg desværre ikke billeder af processen, men den er rigtig simpel.

Du skal bruge: 
En blød masonitplade, kan købes i de fleste byggemarkeder som hjem og fix osv.
En hæftepistol.
Et stykke stof. 

Du skærer pladen i den ønskede størrelse og klipper stoffet 15 cm breddere på hver led. Stoffet ligges så rundt om pladen så det ekstra stof er på bagsiden. Med hæftepistolen får du det til at sidde fast, brug så meget du følger er nødvendigt. Så har du faktisk din opslagstavle, som nu bare skal hænges op på væggen eventuelt med et lille søm og en lille krog bagpå. 

Så skal du ellers bare hænge alt det du føler for op. Jeg har på min egen billeder af de kendte jeg godt kan lide, citater, billeder osv. Det er et rigtigt godt sted at samle alle sine minder. Så når man kigger på opslagstavlen bringer den et smil frem og den får en stor betydning. 

Håber du forstod min guide, ellers stiller du bare nogen spørgsmål.

I deeply believe that a beautiful decor can have a beneficial influence on our lives.

- Weis.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar